Вінничани можуть поскаржитися на корупцію в Податковій

Розділ новин: 

Антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів України "Пульс" у січні-жовтні 2013 року обробив майже 5 тис. звернень платників податків, а за два роки існування служби - понад 7,6 тис. звернень, повідомили в прес-службі Міндоходів.

"У поточному році на антикорупційний сервіс Міндоходів "Пульс" звернулися майже 5 тис. заявників. При цьому 95% звернень оперативно розглянута, а заявникам повідомлено про прийняті рішення та вжиті заходи", - йдеться в повідомленні.

Крім того, за даними міністерства, після того, як сервіс "Пульс" став приймати скарги по митних питань, кількість звернень зросла в 1,7 рази.

Згідно з повідомленням, найбільше дзвінків на "Пульс" надходить від платників податків з Києва (22%), Харкова (майже 10%) і Одеси (8%). Прес-служба Міндоходів також зазначила, що як і раніше популярною серед заявників залишається податкова тематика, зокрема, різним аспектам оподаткування і відносин з податковими органами присвячено 80,5% від загальної кількості звернень.

При цьому найбільше платників податків (третина звернень) турбують питання організації роботи підрозділів Міндоходів. За даними відомства, понад 24% платників вирішили за допомогою сервісу проблеми, які виникли при наданні електронної звітності та реєстрації податкових накладних.

На затримку митного оформлення товарів поскаржилися 10,7% громадян, а про корупційні дії працівників Міндоходів повідомило 4,4% заявників.

 

Джерело: Вінницькі новини